Після вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
пʼятниця, 26 вересня 2014 р.
МОДУЛЬ 8
Я впевнена, що створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес. Саме оцінювання, яке відбувається на протязі всієї роботи в проекті допомагає прослідкувати активність школярів, їх власний внесок в роботі проекту та визначити чи всі знання і навички, які зазначені в навчальних цілях проекту.
Після вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
Після вивчення модулю я зрозуміла, що учитель має постійно залучати учнів до процесу оцінювання та керуватися головними навчальними цілями роботи в проекті, яке було визначено на початку роботи. Актуальним стає той факт, що оцінювання будується перш за все навколо навчальних потреб учнів. В системі оцінювання учителю слід звертати увагу на розкритті змісту навчальної теми проекту, а також і на практичному використанню в проектній діяльності учнів навичок 21 століття.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар